Vraag over een bestelling?
Klantenservice
Veilig (online) betalen
U kunt bij Champignonemmer.nl uw bestelling op de volgende manieren betalen:
iDEAL
Met iDEAL kunt u direct na het bestelproces de betaling afhandelen bij uw eigen bank. U rekent af in een beveiligde betaalomgeving van uw eigen bank. Het voordeel van betalen met iDeal is dat de betaling binnen enkele minuten zichtbaar is voor ons en wij uw bestelling meteen kunnen verwerken.
Betalen bij afhalen
Wanneer u uw bestelling bij ons komt afhalen kunt u uw bestelling contant of per PIN afrekenen.
Afhalen of verzenden
Bij het bestellen van de champignonemmer kunt u kiezen om de Champignonemmer bij ons af te halen in Dedemsvaart of thuis gestuurd te krijgen met de pakketpost. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een email met de bestelbevestiging, hierin staat meer informatie over het afhalen of verzenden van de Champignonemmer.
In de webshop kunt u op dit moment alleen kiezen voor verzending binnen Nederland. We kunnen de Champignonemmer versturen naar andere landen, neem hiervoor contact met ons op.
Verzendkosten en levertijd
De verzendkosten in Nederland zijn € 7,95 per bestelling. Wanneer uw bestelling is verzonden ontvangt u een email met de track & trace code waarmee u de verzending kunt volgen. Doorgaans wordt het pakket de dag na verzending bij u geleverd. We versturen de champignonemmers op maandag t/m vrijdag. Dit ter voorkoming van een onnodige dag extra levertijd.
Retourneren
Het is niet mogelijk een Champignonemmer te retourneren. De groei van de champignons is al gestart en het is niet mogelijk deze te stoppen. De Champignonemmer is dan ook uitgesloten van het herroepingsrecht met als reden: dit product kan bederven binnen de bedenktermijn. Bekijk onze algemene voorwaarden.
Garantie en klachten
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Maar omdat het om een vers product gaat, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@champignonemmer.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.